Po aktualizaci aplikace prestalo fungovat prihlaseni pres email + heslo pred aktualizaci fungovalo nasledne zadam email + heslo prijde SMS s kodem ten zadam a jsem prihlasen
a ted kdys zadam email + heslo prijde SMS registrovani zarizeni kdys to dam naskoci zadejte 4 mistny pin po tomto kroku uz zpoustim aplikaci jen 4mistnym pinem bez sms. prijde mi to jako opravdu chabe zabezpeceni.
v nastaveni to nelze zmenit, rad bych se prihlasovat pres email + heslo
Predem dekuji za vyreseni teto chyby po aktualizaci app…
Nevim, kdy jste aktualizoval naposledy, ale ja se PINem, pouze PINem přihlašuju už tak půl roku minimálně, ne-li déle.
Pochybuju, že by dělali krok zpět a přihlašovalo by se takto zdlouhavě, jak popisujete.
Peněžní transakce jako jsou výběry z peněženky, jsou samozřejmě vždy přes sms.
Za mě zabezpečení v pořádku.
Možná nemám uplně poslední verzi APPky, ale v Nastavení mám volbu “Přihlašování pomocí PIN” a zatrhnuto. Takže předpokládám, po odzatrhnutí se budu přihlašovat jak popisujete Vy.
Naposledy jsem aktualizoval vcera 12.11.2019 a od te doby to nejde.
Pro upresneni poprve kdys jsem si nainstaloval app cca 2 roky zpatky jsem se prihlasil email + heslo a pak se automaticky musel nastavil 4 mistny pin ale v nastaveni app se dalo zrusit prihlaseni pinem a od te doby jsem se prihlasoval pres email + heslo cca par mesicu zpet jste udelali aktualizaci zvysujici bezpecnost SMS a od te doby jsem se prihlasoval pres app email + heslo + SMS, a to fungovalo nasledovne kdys jsem se takhle rano prihlasil a pozdeji treba za 2h znova uz stacilo jen email + heslo ale druhy den rano jsem musel davat uz i kod ze SMS.
Ale po vcerejsi aktualizaci se app chovala jakoze je poprve na mobilu a kdys jsem dal email + heslo prisla sms s registrovanim mobilu pak 4 mistny pin a v kolonce nastaveni zmyzela moznost zakazat prihlasovani pres pin.
Proste se chci prihlasovat jako posledni 2 roky. Skoda ze toto forum neumoznuje nahrat video nebo foto z mobilu abych ukazal ze v nastaveni kolonka pin zmizela.
Zkousel jsem i app odstranit a znovu nainstalovat
Dobrý den, tak po včerejší aktualizaci se nestačím divit. Nejde mi totiž investovat tím způsobem, že vstoupím přes tržiště do půjčky, tapnu na Investovat, v ten okamžik systém načítá a nic se neděje. Jediná možnost je kliknout zpět. Můžete se na to podívat? Také mě vadí, že u půjček v prodlení zmizela informace o tom, že je půjčka zesplatněná. Upgrady aplikace nic uživatelsky příjemného nepřináší - jen stále komplikovanější vstup do aplikace a vše je pomalejší.
Moc díky za rychlou akci, vypadá, že je vše v pořádku. Slide mi na opravdu rychlé zainvestování nikdy moc nefungoval. Ještě se zeptám s tím označováním zesplatněných půjček se bude postupovat jak? Děkuji
pomocí PINu se stále přihlašovat můžete, jen to není pravda vidět, chci se ale podívat, zda máme na mysli oba to samé - screenu mi ale poslat v příspěvku můžete. Mám zato, že máte aktivované přihlášení pomocí otisku prstu.
Pomocí SMS jsme pak spárovali Vaše zařízení s telefonem, je to kvůli příjemnějšímu 2FA ověřování.
Můžete mi, prosím, případně printscreen poslat? Případně samozřejmě můžete i na e-mail iva@zonky.cz.
změna souvisí s přípravou aplikace na podmínky nového sekundárního tržiště, jen jsme nedočkavě aplikaci vydali dříve, ještě prodej testujeme. Za to se omlouvám. S tím tak i souvisí to, že čísla, která popisujete, jsou nyní na nule, protože upravená pravidla, kdy bude možné prodávat vyléčenou půjčku, ještě nejsou na produkci.
mám problém se přihlásit do ios app přes pin. Před několika málo týdny mi to fungovalo bez problémů. Musím se přihlašovat přes otisk prstu a vzhledem k tomu, že jsem dost aktivní lezec, tak se mi otisk prstu mění skoro každý den a potřebuji na to několik pokusů. Na zařízení s Android mi pin funguje, takže jsem si jist, že je pin správný.
Možná mám někde něco špatně nastavené. Můžete mi poradit prosím?
zkusil jste si, prosím, v nastavení telefonu vypnout/zapnout přihlášení pomocí otisku prstu? Případně, jaký používáte přesně telefon a operační systém?
nedovolala jsem se Vám, zkuste ještě odinstalovat a opětovně nainstalovat aplikaci, případně aktualizovat na nejnovější verzi. V pořádku nám to na telefonech funguje.