Aktualizase + prihlaseni do app

Dobry den,

Po aktualizaci aplikace prestalo fungovat prihlaseni pres email + heslo pred aktualizaci fungovalo nasledne zadam email + heslo prijde SMS s kodem ten zadam a jsem prihlasen

a ted kdys zadam email + heslo prijde SMS registrovani zarizeni kdys to dam naskoci zadejte 4 mistny pin po tomto kroku uz zpoustim aplikaci jen 4mistnym pinem bez sms. prijde mi to jako opravdu chabe zabezpeceni.

v nastaveni to nelze zmenit, rad bych se prihlasovat pres email + heslo

Predem dekuji za vyreseni teto chyby po aktualizaci app…

Nevim, kdy jste aktualizoval naposledy, ale ja se PINem, pouze PINem přihlašuju už tak půl roku minimálně, ne-li déle.
Pochybuju, že by dělali krok zpět a přihlašovalo by se takto zdlouhavě, jak popisujete.
Peněžní transakce jako jsou výběry z peněženky, jsou samozřejmě vždy přes sms.
Za mě zabezpečení v pořádku.
Možná nemám uplně poslední verzi APPky, ale v Nastavení mám volbu “Přihlašování pomocí PIN” a zatrhnuto. Takže předpokládám, po odzatrhnutí se budu přihlašovat jak popisujete Vy.

Naposledy jsem aktualizoval vcera 12.11.2019 a od te doby to nejde.
Pro upresneni poprve kdys jsem si nainstaloval app cca 2 roky zpatky jsem se prihlasil email + heslo a pak se automaticky musel nastavil 4 mistny pin ale v nastaveni app se dalo zrusit prihlaseni pinem a od te doby jsem se prihlasoval pres email + heslo cca par mesicu zpet jste udelali aktualizaci zvysujici bezpecnost SMS a od te doby jsem se prihlasoval pres app email + heslo + SMS, a to fungovalo nasledovne kdys jsem se takhle rano prihlasil a pozdeji treba za 2h znova uz stacilo jen email + heslo ale druhy den rano jsem musel davat uz i kod ze SMS.
Ale po vcerejsi aktualizaci se app chovala jakoze je poprve na mobilu a kdys jsem dal email + heslo prisla sms s registrovanim mobilu pak 4 mistny pin a v kolonce nastaveni zmyzela moznost zakazat prihlasovani pres pin.
Proste se chci prihlasovat jako posledni 2 roky. Skoda ze toto forum neumoznuje nahrat video nebo foto z mobilu abych ukazal ze v nastaveni kolonka pin zmizela.
Zkousel jsem i app odstranit a znovu nainstalovat

Dobrý den, tak po včerejší aktualizaci se nestačím divit. Nejde mi totiž investovat tím způsobem, že vstoupím přes tržiště do půjčky, tapnu na Investovat, v ten okamžik systém načítá a nic se neděje. Jediná možnost je kliknout zpět. Můžete se na to podívat? Také mě vadí, že u půjček v prodlení zmizela informace o tom, že je půjčka zesplatněná. Upgrady aplikace nic uživatelsky příjemného nepřináší - jen stále komplikovanější vstup do aplikace a vše je pomalejší.

Díky za odpověď

Rapture1959

O tom se ví a už vývojáři řeší.

Milí vývojáři, prosím o opravu co nejdříve. Bohužel mi včera uteklo několik zajímavých půjček kvůli tomuto problému.

Investovat lze, ale pouze přes slide na seznamu půjček. Ale tam lze pouze ta default částka, nelze volit vyšší.

1 Like

Už vyšla nová opravená verze

1 Like

Moc díky za rychlou akci, vypadá, že je vše v pořádku. Slide mi na opravdu rychlé zainvestování nikdy moc nefungoval. Ještě se zeptám s tím označováním zesplatněných půjček se bude postupovat jak? Děkuji

Hezký den, @gavaa,

pomocí PINu se stále přihlašovat můžete, jen to není pravda vidět, chci se ale podívat, zda máme na mysli oba to samé - screenu mi ale poslat v příspěvku můžete. Mám zato, že máte aktivované přihlášení pomocí otisku prstu.

Pomocí SMS jsme pak spárovali Vaše zařízení s telefonem, je to kvůli příjemnějšímu 2FA ověřování.

Můžete mi, prosím, případně printscreen poslat? Případně samozřejmě můžete i na e-mail iva@zonky.cz.

S pozdravem,

Zebra-Iva

@lord.george hezký den, co konkrétně máte prosím na mysli označováním zesplatněných půjček?

S pozdravem,

Zebra-Iva

Mě se to také nelíbí. Bylo vidět že je půjčka zesplatněná.Teď už ne. A proč jsou u půjčky která je už déle jak rok po splatnosti dole samé nuly??

Krásný den, @minimaxa,

změna souvisí s přípravou aplikace na podmínky nového sekundárního tržiště, jen jsme nedočkavě aplikaci vydali dříve, ještě prodej testujeme. Za to se omlouvám. S tím tak i souvisí to, že čísla, která popisujete, jsou nyní na nule, protože upravená pravidla, kdy bude možné prodávat vyléčenou půjčku, ještě nejsou na produkci.

Přeji hezký den,

Zebra-Iva

Hezký den, @lord.george,

update : štítek Zesplatněno u půjček již také řešíme.

Pěkný večer,

Zebra-Iva

Dobrý den,

na úvodní straně mi také chybí informace o počtu dní v prodlení.

Děkuji.

1 Like

@j.myskova hezký den,

aktuálně na tom kolegové pracují, vrátíme počet i dní i štítek zesplatněno.

Mějte krásný den,

Zebra-Iva

1 Like

Dobrý den,

mám problém se přihlásit do ios app přes pin. Před několika málo týdny mi to fungovalo bez problémů. Musím se přihlašovat přes otisk prstu a vzhledem k tomu, že jsem dost aktivní lezec, tak se mi otisk prstu mění skoro každý den a potřebuji na to několik pokusů. Na zařízení s Android mi pin funguje, takže jsem si jist, že je pin správný.
Možná mám někde něco špatně nastavené. Můžete mi poradit prosím?

S pozdravem Záviš.

Hezký den, @Zavisse,

zkusil jste si, prosím, v nastavení telefonu vypnout/zapnout přihlášení pomocí otisku prstu? Případně, jaký používáte přesně telefon a operační systém?

Děkuji,

Zebra-Iva

Dobrý den,

jedná se o iphone SE, 12.4.1 16G102
ano zkusil nepomohlo. Momentalne ztahuji iOS 13

Prosím, @Zavisse, hezký den,

nedovolala jsem se Vám, zkuste ještě odinstalovat a opětovně nainstalovat aplikaci, případně aktualizovat na nejnovější verzi. V pořádku nám to na telefonech funguje.

Mějte hezký den,

Zebra-Iva