Automatické odesílání peněženky

Zdravím, Zonky,
vidím správně ve svém uživatelském účtu novinku, že je možné nechat si zasílat automaticky celý obsah peněženky?
:+1:

@mares.matej Dobrý den,

ano, ode dneška je možné nastavit si pravidelný výběr, kdy Vám každý měsíc automaticky zašleme všechny prostředky z peněženky na Váš registrovaný bankovní účet. Během následujících dní tuto novou funkcionalitu oznámíme i e-mailem.

Zdraví,

Honza

Dobrý den, uvítal bych možnost nastavení i např. denního výběru. Díky Mirek.

To si myslím, že nehrozí … :slight_smile:

Dobrý den, @MirekJBC,

tuto funkcionalitu v současné době neplánujeme.

Hezký den,
Dominika

Dobrý den, upřímně jsem nepochopil proč při zapnutém automatickém odesílání nejde zaslat jednorázovou platbu.

Může mi to někdo vysvětlit proč to tak je?
Část portfolia jsem prodal na sekundárním trhu a mám dvě možnosti buď počkat až přijde automatická platba a nebo automaitckou platbu zrušit, vybrat a zase zapnout automatickou platbu. Tahle “funkcionalita” je padlá na hlavu

1 Like

Přidávám se - tuhle pakárnu (zrušit - poslat - znovu zapnout) jsem už musel absolvovat taky.

Me jde normalne posilat i kdyz mam zaply automat. Vybrala jsem takhle ted zbytek, nechtelo se mi cekat, kdyz uz to mam final.

Tak to Vám závidím, protože jak mě, tak minimálně taky Kubikulovi při zapnutém automatickém výběru peníze jednorázově poslat nejdou (a opačně). Viz následující obrázky.

  1. Výchozí stav: mám zapnutý automatický výběr. Všechny kolonky v okně “Vybrat” jsou zešedlé, neaktivní, kromě tlačítka “Zrušit automatický výběr”. Nejde tedy poslat jednorázově to, co je zrovna v peněžence, jediná možná akce je automatické vybírání zrušit.

  2. Po zrušení automatického výběru teprve je možné zadat výběr jednorázový. položka “Opakování” se změnila na “jednorázový výběr” a je možné vyplnit i ostatní políčka, a po odeslání přijde potvrzovací SMSka.

  3. Po odeslání jednorázové platby není aktivní pravidelný výběr (taky jsem ho na konci první části musel zrušit, abych se vůbec dostal k možnosti jednorázové platby), takže je potřeba ho znovu aktivovat. Položku “Opakování” znovu ručně přepnout na “Pravidelný výběr”, tím se ostatní zešednou (proč třeba není na výběr jiný den než desátý?) a jediný aktivní prvek je tlačítko “Nastavit”, kterého použití je opět potřeba stvrdit přepsáním došlé SMSky.

Takže: Ne, nejde provést jednorázový výběr při současně nastaveném pravidelném posílání peněz z peněženky. Pravidelný výběr se musí nejprve zrušit a pak znovu nastavit. Prostě pakárna. Dělá to na mě dojem schválně hozeného klacku pod nohy, aby ze Zonky nemizely peníze moc rychle, ale pobyly si tam ještě měsíc.

Jestli to pia dokázala nějak obejít, tak ji prosím o zveřejnění návodu jak toho docílit. Asi bych ho uvítal nejen já, ale i Kubikula, případně další investoři, co se s tím musí takhle debilně mordovat.

Dobrý den, @Mnauk,

funkcionalita pravidelného výběru je dostupná pouze na webu. Během jejího zapnutí je možné zvolit jednorázový výběr v mobilní aplikaci.

Dominika