Co takhle malý předvánoční BOJKOT ? :)

Zdravím všechny spolupostižené, kteří se rozhodli nerozprodat (mnohdy nevýhodně pod cenou) své portfolio. Nevím jak Vám, ale mě velmi vadí obstrukce s vyprazdňováním peněženky a rád bych s tím něco udělal, jelikož ji budu vyprazdňovat dalších 10 let…… Jelikož nejsem z principu ochoten Zonky ponechávat jakoukoliv částku k dispozici, přesouvám pravidelně nepravidelné „přítoky“ na svůj účet. Zonky se jasně a opakovaně vyjádřilo, že se zjednodušením, či zautomatizováním vyprazdňování peněženky nehodlá nic dělat. Když to shrnu, tak se přes otisk musím dostat do aplikace, dále vlézt do peněženky, což mnohdy chroustá i půl minuty (??), zadat příkaz, doplnit text a následně ještě naprosto nesmyslně potvrdit PIN. Ptám se, proč to vše? Účet je ověřený, jinam peníze poslat nemohu, resp. nejdou, tak proč tolik obstrukcí? Proč není v aplikaci jedno tlačítko „vyprázdnit peněženku“? Pokud Vám to vadí tak jako mě a nechcete toto vše další roky absolvovat, není třeba zde reagovat, protože je to úplně zbytečné. Pro Zonky jsme jen póvl a nic se nezmění. Běžte všichni na Google Play, dejte aplikaci jednu hvězdu a napište tam něco o Vašich zkušenostech se Zonky, případně něco o „nadstandardních“ výnosech Rentiéra. Třeba to nějaké budoucí dlužníky, či „rentinvestory“ odradí a Zonky to konečně začne vadit. Chápu, že je to nápad naprosto bláhový, ale třeba se ledy pohnou.
Hezké svátky všem :blush:

2 Likes

Technická: není “bojkot” spíš nepoužívání té aplikace?

Aplikaci nepoužívám, vybírám peníze na webu, což taky není nic jednoduchého: přihlásit, přejít na přehled (fakt nechápu, proč je nyní jako úvodní stránka už zbytečné a nefunkční tržiště), pak na peněženku, zadat vybíranou částku, počkat na SMSku a tu opsat. V aplikaci je potřeba nějak zadávat příkaz a vyplňovat další text?

Taky mě to čeká dalších 10 let (+ 3, pokud se bude něco dovymáhat) a sice to obtěžuje, ale ani já nehodlám odprodávat nuceně se ztrátou. Zatím tam mám sedmimístnou částku a soudě dle rychlosti splácení (tradičně asi třikrát rychlejší, než jsou odhady) to tak ještě nějakou dobu bude.

1 Like

Dva měsíce nejsou ani schopni upravit dvě slova v téhle větě na webu “Od 1.11. budete moci peníze z peněženky posílat pouze na registrovaný bankovní účet.” To byste chtěl moc, aby vám ještě upravovali appku :slight_smile: Špatné hodnocení bohužel vyváží “jednodušší” dlužníci, kteří dají 5 hvězd jen za to, že dostali půjčku, a zaměstnanci Zonky.

I tlačítko vyprázdnit peněženku mi přijde složité. Uvítal bych možnost nastavit si trvalý příkaz s tím, že např. 1x za měsíc se mi celý zůstatek automaticky odešle na registrovaný bankovní účet.

Nastavit si že chcete na běžném účtu držet zůstatek xxx a zbytek automaticky posílat na spořící účet a obrácně dneska umí všechny banky.
Pokud vím tak peněženka na zonky je defacto běžný účet, takže technicky by to neměl být problém. Jenomže přiznejme si to pro zonky jsme v tuto chvíli zbytečný póvl.

Je to stejné jako s air bank a s garancí úroku na spořícím účtu. “Napořád, napořád, napořád” a pak přišel e-mail končíme, už nám to nedává smysl.