Dobrý den, provedete změnu účtu resp. kódu banky po sloučení Equa a Raiffeisen automaticky? Tedy z kódu banky 6100 na 5500? Nebo bude třeba individuálně žádat?
Děkuji za odpověď.
Mirek
Dobrý den,
pokud se Vám jen změní kód banky, změnu provedeme automaticky sami. Pokud Vám bude chtít Raiffeisenbank vytvořit zcela nový účet, budeme od Vás potřebovat zaslat žádost o změnu účtu. V tom případě nám stačí poslat zprávu z registrované e-mailové adresy, kde uvedete původní číslo účtu, nové číslo účtu a že si přejete provést změnu. Pro ověření vlastnictví účtu pak budeme potřebovat zároveň zaslat smlouvu o založení účtu, výpis z účtu nebo v bance vystavené potvrzení o vlastnictví účtu.
Zdraví,
Honza Zonky
Dobrý den, děkuji za odpověď. V mém případě se jedná pouze o změnu kódu banky, číslo účtu zůstává stejné.
S pozdravem
Mirek
Dobré ráno, děkuji za změnu účtu, ale už druhý den nelze vybírat. Po zadání kódu se objeví toto chybové hlášení:
Dobrý den, @MirekJBC,
děkuji Vám za zaslání print screenu, podíváme se na to.
Můžete to, prosím, ještě vyzkoušet na webu?
Děkuji,
Dominika
Děkuji, kolegové to již řeší. Dám vědět, jakmile to opravíme.
Dominika
Dobrý den,
mám informaci od kolegů, že by to již mělo být v pořádku. Můžete to, prosím, vyzkoušet?
Dominika
Dobrý den, děkuji. Zřejmě funguje, dostal jsem e-mail, že platba je z bezpečnostních důvodů odložena o 24 hodin. .
Ano, to je v pořádku.