Mobilní aplikace se loučí

Hezký den ze Zonky,

jen chceme dát vědět, že 31. března 2023 se s Vámi rozloučí mobilní aplikace Zonky. Zjistili jsme totiž, že většina z našich klientů se na Zonky stejně přihlašuje na našem webu z prohlížeče. A to i v mobilu. Takže si možná téhle změny ani nevšimnete.

Pokud by Vám aplikace chyběla, stačí si místo ní dát na plochu telefonu jednoduše ikonu s odkazem přímo na Zonky. Další informace a postup, jak na to, najdete na našich stránkách (návod níže). Své půjčky a investice tak budete mít pod palcem v mobilu i dál.

Aplikaci vypínáme hlavně proto, abychom to pro Vás mohli udělat ještě pohodlnější, jednodušší a příjemnější u nás na webu. Ušetřený čas a energii použijeme právě na to, abyste se ve svém profilu cítil jako žirafy v savaně. Tedy jako doma a s dokonalým přehledem.

A na závěr ještě právní okénko. S touto změnou přišly i drobné úpravy ve smluvní dokumentaci. Pokud Vás zajímají, mrkněte k sobě do profilu nebo k nám na web. Ale vážně jsou to formality.

Hezký den,

Zonky_specialista

mobilní aplikace:
přihlášení = PIN
výběr peněz = PIN

webové stránky:
přihlášení = email + heslo + čekání na SMS + opsání SMS
výběr peněz = čekání na SMS + opsání SMS

Můžete mi vysvětlit, co je na tom “pohodlnější, jednodušší a příjemnější”?
Mě to přijde jako opruzovější (musím mít počítač i telefon), složitější (kromě dvou políček je musím zadávat čtyři), náročnější (ten PIN je jeden, údaje pro jsou čtyři a každý jiný) a zdlouhavější.

Spíš mi to přijde jako další klacek pod nohy, jak znepříjemnit průběžné vybírání peněz.

5 Likes

Ono si Zonky odjakživa rádo hraje na echt vše nej (…složitěj). Ověřil jsem si to při změně telefonního čísla. Banky, pojiš´tovny, instituce, dokonce i v zhraničí bylo možné vyřešit na pár kliknutí během večera. To jsem ještě nevěděl, co vše vyžaduje Zonky… :astonished:
Já spíš nechápu, proč kolem zrušení aplikace je ze strany provozovatele tolik vzletných a honosných keců, a přitom jde o jediné - ještě víc seškrtat náklady. Já už nelezu ani na ten web, neboť se nechci pokaždé nas*at, když vidím tu spoustu neřešených defaultů a nezájem Zonky ještě něco z dlužníků vyrazit. Aktivoval jsem si automatický výběr (doporučuju) a už nechci o Zonky více slyšet :-1:

Dobrý den, prosím o informaci, kde na webu najdu splátkový kalendář jednotlivých participací. Děkuji.

1 Like

Zdravím Vás,

děkujeme Vám za reakci.

Určitě není smyslem ukončení aplikace Vám fungování se službou znepříjemňovat a dávat klacky pod nohy. Systém přihlašování si ověření SMS vyžádá pouze v případech, kdy mu prohlížeč není známý a nebo jste se přes něj delší dobu nepřihlásil. Díky ověření pomocí SMS je tak první přihlášení v prohlížeči o něco bezpečnější.

Pokud Vás tato forma zabezpečení i tak obtěžuje, tak je stále možné si nastavit pravidelný výběr a tím si přihlášení ušetřit. Pravidelný výběr si můžete nastavit přímo ve své peněžence v profilu přes web. po nastavení pravidelného výběru Vám budeme na bankovní účet odesílat celý zůstatek z peněženky zcela automaticky každý měsíc, aniž byste se musel do profilu opakovaně přihlašovat.

Hezký den,

Zonky_specialista

31.3. se rozloučí, ale už 1.2. bude nefunkční… no pecka. No mohli jste appku nechat aspoň na 2fa autorizaci místo sms

Sakra, to jsou změny.
Musel jsem si přečíst to vlákno, jak se nahrazovala původní funkční Apka tím paskvilem, který byl zase opět zcela High-tech, fintech, super, inovovaný, vypilovaný a vlastně stál uplně za :poop: a většina investorů s tím měla obrovský problém a vlákno tou dobou na foru dosáhlo rekordních, do té doby nepřekonaných, příspěvků.
Mimo jiné tam chyběly zprávy a po urgencích a přáních investorů, ať se tam zprávy vrátí, bylo inovativně sděleno, že zprávy už se do Apky nevrátí a to to, prosím pěkně, byla Inovovaná a vylepšená Apka !!! Pravdou je, že asi po roce se přehled zpráv ve webové verzi vylepšil (už se nenačítali po 5ti), ale zase se spoustu zpráv přestalo zasílat. Na dotazy, zda se bude vylepšovat i webová verze, bylo podporou oznámeno, že už se budou soustředit pouze na mobilní Aplikaci.
No a po tom, co ve webové verzi ostrouhali exporty o hromadu pro nás samozřejmě zbytečných informací (musím poděkovat, opět a znovu, za navrácení ztracených investic), tak z nich vypadne to, že mobilní Apka skončí :rofl:
Jako řeknu to asi takhle: mobilní aplikaci od 1.11.2021 (ukončení manuálního investování) jsem používal několikrát denně k výběru pěněženky, nic jiného se s tím přehledně asi dělat nedá. Opravdu si denně sednu před velký monitor a přehledně se podívám na PC ve webové verzi, přečtu zprávy a kouknu na splácení.
Takže na jednu stranu je pravda to, že pro manuální investory je ta Apka už jen k vybírání prostředků…
Ale počkat !!!
Ale co kdych šel náhodou městem a šel bych kolem výlohy, kde by se mi zalíbilo něco, na co bych si chtěl od Zonky a od lidí do 5ti minut půjčit :thinking: ?
To se jako budu muset poptávat přes prohlížeč ? No to je tedy těžce Unhigh-tech :joy:
No a kdyby se ze střechy před výlohou uvolnila taška a po pádu na mou hlavu bych se rozhodl stát Rentiérem, to mám jako existovat bez mobilní Apky ?
Když chci několikrát denně kontrolovat, jak ke mně teče renta ? Tsche, to není fintech :face_with_hand_over_mouth:
Teď vážně, klidně to vypněte, postrádá to význam.

1 Like

Dobrý den, apku používám prakticky už taky jen na výběr peněz … a to i několikrát denně. Za mě by to tedy aspoň chtělo umožnit nastavení pravidelného výběru častěji než 1x měsíčně. Pro mě by bylo vyhovující alespoň jednou týdně např. každé pondělí …
Mirek

Dobrý den,

děkujeme za reakci.

Pokud Vám aplikace nefunguje správně, napište nám, prosím, na investor@zonky.cz a zde popište, co přesně Vám nefunguje, příp. přiložte screen obrazovky a my se na to podíváme.

Hezký den.

Zonky_specialista

Dobrý den,

děkujeme za reakci.

V současné době neuvažujeme o změně nastavení pravidelného výběru z 1x měsíčně na jiný interval.

Dále se hodí vědět, že pokud použijete možnost výběr prostředků jednorázově, tak si tím zrušíte pravidelný výběr, takže budete-li poté chtít přejít na pravidelný výběr, bude potřeba jej opět nastavit.

Hezký den.

Zonky_specialista

Dobrý den,
děkuji za odpověď. Moje chyba … zmátlo mě toto:

Tak že by se v Zonky spletli a zaříznuli už dneska ???
Nebo Vám to funguje ? Mně přijde nanejvíš úsměvné, že to chce aktualizaci. Takové poslední přání před smrtí :wink:

1 Like

Po mě to chtělo aktualizaci už včera. Žádnou změnu teda nevidím … úroky u půjček to stále nepíše, “BackendError” mi tam vyskakuje pořád … tak snad jen info na úvodní stránce, že “Nové a lepší Zonky najdete na webu”. Ale podle toho co tu píše “Zonky_specialista”, tak s tím “nové a lepší” to moc nevidím :wink:

1 Like

Dobrý den,

aktuálně má na výši slevy vliv pouze aktuální DPD, tak jsme tuto funkcionalitu již nepřidávali.

Hezký den,

Zonky_specialista

Dobrý den, když už se mám cítit jako žirafa v savaně s dokonalým přehledem, budu rád, když po filtraci “prodejné bez poplatku” mi výsledky vyhledávání nebudou zahrnovat investice, které mají poplatek 100%.

Také budu rád, když po prodeji participace se nezmění pořadí výsledků. S každým odprodejem se pořadí participací zpřehází.
A také budu rád, když si někdo z týmu zkusí třeba prodat jen tak zkusmo 250 participací, jenom abyste chytli ten feeling z UX :wink:
Díky!

Dobrý den, @mares.matej

prodat participací s poplatkem bylo možné pouze ve chvíli, kdy jste ji prodával dříve než po jednom roce držení. Jelikož už více jak rok nelze nakupovat nové participace, nemůžete mít ve svém portfoliu participaci prodatelnou s poplatkem.

Ve Vašem případě se spíše bude jednat o slevu 100 %, která vzniká u půjček po splatnosti v délce min. 721 dnů.

Hezký den,

Zonky_specialista

Zdravím @Zonky_specialista , jde mi spíš o to, že chci vidět pouze participace, které můžu prodat bez poplatku. Součástí vyhledávání jsou ale i participace, kde sleva není 0% ale 100%.
Stejná situace, jako kdybych chtěl vidět participace z Ústeckého kraje a vyjela mi tam i Praha.

Nerad se pletu do konverzace s podporou, ale filtr funguje dle mě správně. Je to filtr na Poplatky a ne na slevy za prodlení. A pravdou je, že pokud se zapne filtr na “Prodatelné bez poplatku”, tak jelikož už nejde déle jak rok investovat, musí vyfiltrovat všechny aktivní investice (nehledě na výši slevy).

Tohle zní jako obrovská legrace.
Nechtěli upravovat webové stránky, že vše potřebné je v tlf aplikaci.
Teď říkají, že web je pro nás “lepší” než aplikace. Já jsem web neviděl co je rok dlohý.

Dobrý den, ve webové aplikaci nejde rozkliknout z peněženky u jednotlivých splátek detail půjčky. Dříve fungovalo, byť odkaz vedl na detail půjčky, který toho mnoho neřekl…
Bude to zase fungovat? Resp. jestli to třeba nevylepšujete, aby to v budoucnu odkazovalo na větší detail jako např. dnes z mobilní aplikace (s historií půjčky, splátkovým kalendářem atp.)? (jsem rozený optimista …)
Děkuji, Mirek.