Přihlášení do aplikace

Dobrý den, dnes při pokusu přihlásit se do aplikace (investorského účtu) naskočí tato zpráva:

Můžete to zkontrolovat?

Děkuji

Už je to v pořádku. Díky.

Tak jsem jen tak zkusil se přihlásit z mobilu, tedy tabletu a od včerejška mi to nejde. Já to tedy vůbec nepoužívám, přihlašuju se jen přes PC. Hází mi to hlášku: “Právě nejste online
No ale přihlásit se z PC je od včerejška taky porod. Že se mi už pár měsíců děje to, že po přihlášení se točí kolečko z hláškou “Přihlášení úspěšné” a nic se neděje a musím refreshnout stránku, jinak by mě to kolečko asi uspalo, na to jsem si už zvyknul.
Od včerejška po zadání údajů na přihlášení se střídají 3 obrazovky, které do mého bezvědomí přeskakují pořád dokola : úvodní strana pro přihlášení, dashboard a chyba 500 něco se nám rozbilo. A tak pořád dokola.
Dnes nastal posun a po minutovém přeskakování se to zastaví na dashboardu a já se mohu podívat na svůj účet.
No a mimochodem opět klasika, nejde mi stáhnout export. Nabývám dojmu, že už jsem asi jedniný, kdo se potřebuje přihlásit a stahnout si export. Jinak teda nevím, proč se mi toho děje pořád dokola…

Nejsi jediný, jen si tady už moc nemá smysl stěžovat. Občas taky narazím na pětistovku a nemožnost stáhnout export jsem tu reklamoval několikrát. Pak se to vždy “zázračně” vyřešilo, a stejně nevysvětlitelně zas rozbilo… Většinou mi na to pomůže nové anonymní okno prohlížeče, přihlásit se v něm a rovnou stáhnout export. Když to nepomůže, tak nezbývá než to zkusit jindy.