Zonky rezervační systém - zooking


#117

Hezké odpoledne všem,

podíl pro rezervační systém jsme u daných půjček, na kterých testování probíhá, zvýšili na 10 %.

Zebra-Iva


#118

Zdravím, rád bych nahlásil menší mouchu v Android aplikaci: vypíná se mi upozornění na nové rezervace. Vypozoroval jsem souvislost s restartem telefonu: po každém restartu se přepínač u “Upozornit na nové rezervace” sám přehodí do polohy vypnuto. Pokud pouze restartuji aplikaci, ale ne celý telefon, přepínač zůstává zapnutý. Používám Android 8.1. Díky!


#119

Krásný den všem,

co jsme očekávali později nakonec přišlo dříve. Během chvíle spustíme možnost rezervaci pro všechny investory na iOS i Androidu. Aplikaci bude třeba aktualizovat na nejnovější verzi 2.2.1, která již bude samozřejmě obsahovat opravené chyby, které jste odhalovali během testování. Ode dneška také do rezervací půjdou všechny doby splácení, všechny ratingy.

Pokud by něco chybělo, něco zlobilo, jistě mi ale opět dejte vědět.

Krásný den všem

Zebra-Iva


#120

@Strycek

prosím zkuste aktualizaci, zda je již vše v pořádku :slight_smile:

Zebra-Iva


#121

Díky, po aktualizaci na verzi 2.2.1 již vše funguje.


#122

Výborně, děkuji za zprávu :slight_smile:

Snad již vše v rezervačním systému půjde, jak má, nicméně stále na něm budeme pracovat.

Zebra-Iva


Rezervační systém Zooking - Jak to funguje
#123

Doteď se mi nenabídla žádná rezervace, a systém mi i zabraňuje investovat klikáním na mobilu. Prosím o vyjmutí z (testovacího) režimu rezervací.
Děkuji


#124

Dobrý den, Milo, v současné době rezervační systém nejede už v testovacím provozu, ale zcela naplno a to od 9. 1. 2019. Nejde proto z žádného režimu vyjmout. Do e-mailu vám ale posílám pořadí ve frontě. Zároveň zde zcela veřejně posílám délku všech front. Prostě o půjčky s krátkou dobou splatnosti je opravdu zájem a tak je třeba vydržet, než na vás přijde řada.


#125

Dobrý den,

takto to pro mne opravdu nemá smysl. Než přijdu na řadu v rezervacích, stačil bych rychlým odklikáním leccos nakoupit. Pokud neumožníte současně i nakupovat pomocí klikání na mobilu, chtěl bych vystoupit z režimu rezervací, jak se to dá udělat, prosím ?

Děkuji,

M. S.


#126

Dobrý den,

určitě máte možnost zároveň nakupovat klikáním na mobilu. Tedy rezervační systém je jen doplněk. Neomezuje vás ve volných investicích na klasickém tržišti jak skrz mobilní aplikaci, tak i skrz web.

Hezký den

Iva ze Zonky


#127

Zkoušel jsem rezervace a nic nechodilo. Tak jsem přidal i rezervace na nejvyšší délku, to začalo chodit. Teď jsem je zrušil a chodí stále. Vypadá to tedy, že mám na serveru jiné nastavení, než co vidím na mobilu.


#128

Hezký den, @v6ak,

na nastavení jsem se dívala a nyní máte zaškrtnuté jen půjčky do 24 měsíců. Ještě Vám notifikace chodí? Po jako dlouhé době od vypnutí rezervací se Vám zobrazila chycená půjčka v rezervaci?

Moc děkuji za spolupráci,

Zebra-Iva


#129

Přesně nevím, dá se ale počítat, že

  • před psaním předchozího příspěvku (27. 1. 2019 23:01) jsem to tak již měl nastavené (určitě i dříve) a že
  • mi tu teď stále přibývají další rezervace – poslední zbývá 11:21 v 20:51, tedy se mi objevila cca 30. 1. 2019 v 19:12,
  • tedy jde o aspoň cca 3 dny.

#130

To je velmi zvláštní chování a nemám o tom od nikoho zprávy, kolegům to předám, mohl byste mi, prosím, poslat printscreen s chycenými rezervacemi, pokud ještě nějaké máte?

Moc by to pomohlo, děkuji.

Zebra-Iva


#131

Tak třeba https://photos.app.goo.gl/UQTGmH5rdj28gBiq8 .


#132

Děkuji moc, předávám dále.

A omlouvám se…

Zebra-Iva


#133

Hezký den, @v6ak,

rezervaci jsme Vám odstranili a snad se Vám již žádná nechytne. Bohužel se ale zatím nepodařilo nasimulovat nebo dohledat přesně log, proč k tomuto došlo.

Moc se omlouvám za potíže, samozřejmě jakékoli nestandardní chování, prosím, hlašte.

Pěkný víkend, Zebra-Iva


#134

Popravdě dohledání příčiny by mě potěšilo víc než dohledání nějaké konkrétní rezervace. Postupně chodí další a další, já je odmítám. Otázkou ale je, jestli mi skutečně budou chodit některé z rezervací, o které jsem si zažádal. Zatím mi nic nechodí a nabízí se, že je to způsobeno právě tím, že nastavení, které vidím, neodpovídá realitě.

Taky si říkám, že by bylo fajn přepočítat velikost fronty na očekávanou dobu čekání. Když budeme předpokládat, že první investor rezervaci akceptuje a že šance předběhnout a být předběhnut kvůli nedostatku peněz jsou stejné (pokud to tak vůbec funguje), šlo by použít: velikost fronty / (očekávaná měsíční rezervovaná částka v rámci fronty / 200 CZK). Případně to lze vynásobit třeba třiceti pro převod na dny.

Smysl: pokud mi z jedné z front třeba týden nic nepřijde a já uvidím, že očekávaný čas čekání je 14 dní, vím, že to asi nebude nefunkčností, jen musím víc počkat. Pokud se tak bude dít třeba měsíc, pak je naopak otázkou, zda rezervace skutečně fungují.


#135

Já tomu rozumím a kolegové na odstranění příčiny problému pracují. Mohu Vás ujistit, že stojíte frontu na Vámi zadané parametry a do e-mailu Vám pošlu, na jakém místě v daných parametrech stojíte.

Zebra-Iva


#136

Vypocet casu, kdy priblizne clovek prijde na radu, stoji na tolika promennych, ze podle mne nema smysl jej zavadet. Zpusobil by vice potizi. Lepsi by byl jasny udaj o mem aktualnim poradi v dane fronte.