Odhlašování z mobilní aplikace

Dobrý den, Ivo, minulý týden jsem byl po aktualizaci aplikace pro Android odhlášen, a dnes ráno jsem byl odhlášen znovu. Používám aplikaci každý den, takže to snad nebylo pro nečinnost. Dnes ráno jsem si všiml, že po přihlášení se mi znovu v menu objevila Kniha výhod, ale při dalším spuštění aplikace zase zmizela. Tak nevím, jestli je to bug, ale raději dávám vědět, kdyby měl někdo další podobný problém. Díky :slightly_smiling_face:

@Strycek mockrát děkuji, jdu hlásit :slight_smile:

A moc mě mrzí potíže.

Krásný den,

Zebra-Iva

1 Like

A s temi vyhodami, ktere z aplikace zmizely, se vlastne stalo co? Ze v aplikaci nejsou jsem si vsiml teprve tento tyden. Jejich zruseni se nekde komunikovalo?

Dekuji

Bylo to zmíněno tuším v posledním newsletteru.

@Wazowski a @Strycek hezkýn den,

zprávu jsme posílali investorům, kteří Knihu výhod využili v posledních dvou měsících, v posledním newsletteru.

Za poslední rok využilo Knihu výhod pouze 392 klientů, proto jsme se rozhodli její fungování ukončit. Nedává nám smysl, abychom udržovali benefit, který už není pro naše klienty atraktivní. Se zrušením expanze to nesouvisí. Raději se časem zamyslíme nad dalšími novinkami, které budeme moci našim klientům nabídnout.

Pěkný den,

Zebra-Iva

Dekuji, tak to je skoda. Ja to vyuzival u jidla, ale tam byl limit 2x pouzit a dost, takze pak jsem musel zase cekat na reset (jednou rocne?). Nektere vyhody mozna take byly nastavene nestandardne a memohl jsem je za beznych okolnosti vyuzit.

Hezký den, @Wazowski,

jsem ráda, že jste výhody využíval, dokud byla možnost :slight_smile: Jinak k obnovení mělo docházet jednou za 30 dní.

Pěkný den,

Zebra-Iva

Ahojte v Zonky,

nevim, zda je to někde již zmíněno, nerad bych zde vytvářel zbytečné posty, pokud tak je, omlouvám se. Ale:

Nešlo by udělat něco s časovou lhůtou toho debilního odhlašování z aplikace?

Aplikaci používám denně, tak nechápu důvod pro hlášení, že jsem ji dlouho (co je to dlouho?) nepoužil a tudíž se musím znovu přihlásit. OK, přihlásím se, zadám mail, heslo, přijde SMS, zadám kód a jsem přihlášen. Ale ouha, celá appka je zase kompletně v defaultním nastavení, takže celé znovu nastavit.

Je to otravné. A dělat to dvakrát týdně při denním používání aplikace? Nějak mi uniká smysl. Buď jsem blbý já, protože nechápu důvod a nebo vývojář, protože svoji práci neumí.
Žádám o nápravu.

Zdraví Vás dosud spokojený uživatel systému i aplikace.

Já se přihlašuju 4 místým pinem. Ťuk ťuk ťuk ťuk a je to. V nastavení.

Saurone, jsi mimo.

Já se taky přihlašuji 4místným PINem, ťuk ťuk ťuk ťuk.

Akorát mi to každé úterý a neděli pri zadávání PINu napíše hlášku, že aplikaci jsem dlouho nevyužil a proto jsem byl odhlášen. Po přihlášení všechno uživatelsky změněné si musím nastavit znovu, což me docela prudí, proto jsem ten příspěvek napsal.

Jestli ses s tím zatím nesetkal, jsi šťastný člověk,
děkuji za odpověď, užívejj aplikaci a mlč, prosím.

Tak sorry :tipping_hand_man:
Aplikaci používám vlastně taky denně. Tedy jen pro info - mě se toto nestalo nikdy. Možná jednou, ale rozhodně se mi nerozhodilo nastavení.
Kolega v práci taky nic neříkal. Já jedu na Androidu, kolega na Ios.

Já aplikaci používám jednou týdně, možná jednou za dva týdny a popisovaný úkaz nepozoruji. Ani dříve, když jsem u toho ležel denně. Ťuk ťuk ťuk ťuk nepoužívám, používám scanner kožních papilárních linií.

1 Like

Ja zacal temer vyhradne pouzivat aplikaci v mobilu a do weboveho rozhrani uz chodim vyjimecne (pro podklady ke zdaneni). Ale i tak si nepamatuji, ze by mne tam nekdy neco odhlasilo.

Kazdopadne duvody necinneho odhlasovani uz vysvetlovala Iva a jde o nutny standard pro splneni bezpecnostnich pravidel = neni to vymysl Zonky. Nechci tady radit jak to obejit, ale da se trochu popremyslet a napadaji mne hned dve reseni jak v PC “zajistit neustalou aktivitu”…

@garx hezký den,

co popisujete, nevypadá jako standardní chování. Po pěti minutách nečinnost Vás máme jen odhlásit, ale dle toho co píšete, to spíše vypadá na chybu a odpárování zařízení Vašeho telefonu od účtu na Zonky.

Zkuste, prosím, aplikaci reinstalovat a pokud by se problém opakoval, napište mi na iva@zonky.cz, o jaké zařízení se jedná a popište, kdy k odpárování dochází, nejlépe i připojte printscreen.

Moc děkuji,

Zebra-Iva

Hezký den, Ivo,

popisované se děje pouze při přihlášení. Zatím jsem zaznamenal problém vždy v úterý a v neděli. Tuto neděli to bylo potřetí.

Zařízení je Lenovo Moto Z2 Play s Androidem 8.0, doposud (cca 2 roky) s aplikací naprosto bez problémů.

Aplikaci jsem odinstaloval, nainstaloval znovu (opět se přihlásil a aplikaci uživatelsky nastavil). Tak uvidíme. O progresu budu reportovat.

Děkuji.

1 Like

Dobrý den,

tak dnes opět, aplikace odhlášena od účtu ‘z důvodu neaktivity’

Opět jsem se přihlásil a aplikaci uživatelsky nastavil. Reinstalací aplikace tedy zřejmě nevyřešeno.

Přestává mít smysl aplikaci používat. Pokud se mám stále přihlašovat, to můžu rovnou používat přístup k účtu přes browser. Bez otravného ověřování pomocí SMS.

Hezký den, @garx,

omlouvám se, že reaguji později, při technických problémech nás prosím kontaktujte nejlépe na iva@zonky.cz.

Poprosila jsem kolegu, ať se na to podívá, pomohl by nám i printscreen.

Zebra-Iva

Dobrý den,
empirickým výzkumem jsem zjistil, že pokud mám zapnuté přihlášení pomocí fingerprintu, tak je zatím po problému.
Už dvakrát mi aplikace sice na kratičkou dobu zahlásila známou hlášku, že “z důvodu neaktivity je nutné se přihlásit”, ale to bylo vždy v okamžiku, kdy už jsem držel prst na čtečce otisků. Po verifikaci otisku se aplikace přihlásila k účtu (chvilku to trvalo).
Přiznám se, že nyní nemám odvahu znovu vypnout přihlášení otiskem, abych teorii ověřil na 100%, chci mít aplikaci funkční a neprihlašovat ji dvakrát týdně přes SMS.
Problém tedy není vyřešen, jen jsem možná našel způsob, jak aplikaci trošku ošálit, aby fungovala správně.
Každopádně, pokud se vůbec kdy nějaký technik či vývojář dostane k tomu, aby se na to v příští pětiletce mrknul ( o čemž silně pochybuji), problém možná bude při přihlášení pouze za pomoci PIN s vypnutým přihlášením přes fingerprint.
Přeji hezký den
Michal

@garx hezký den,

kolegům jsem se připomněla a jsem ráda, že jste našel alespoň jistý workaround. Bohužel, tím, že zároveň kolegové pracují i na nové aplikaci, tak na dílčí opravy, které se týkají jednotek případů, nemají příliš prostoru :frowning:

Zebra-Iva