v současné chvíli máme technické problémy s poskytováním okamžitých plateb. Bohužel jsme proto museli pozastavit okamžité připisování plateb na vaše účty. Pracujeme na rychlé nápravě a o dalším průběhu vás budeme informovat.
V současné chvíli funguje připisování standardním způsobem 1x denně.
Zdravim.
Moje banka podporuje okamžité platby. To znamená, že když si třeba v neděli na Štědrý den přepošlu svoje peníze na svůj druhý účet, rovněž u banky co podporuje okamžité platby, za cca 10 sekund jsou přesunuty.
Tuto sobotu dopoledne jsem si z peněženky vybral peníze na svůj ůčet a doteď tzn. pondělí 12:52 je na účtě nemám.
Zde máte opravdu ještě prostor pro zlepšení, protože bych očekával peníze ještě v tu sobotu a ne v pondělí odpoledne… V případě že dnes dorazí, jako že tomu věřím.
Vím, že jste zrychlovali a psali o tom mail, ale tohle je pořád hlemýždí tempo ty víkendy…
Od července se příchozí i odchozí platby připisují do jedné hodiny po odeslání. To ale platí pouze během pracovních dnů a do 17:00 hodin. V případě, že peníze pošlete později, převod proběhne až následující den.
Okamžité platby jsou obrovský zásah do transakčního systému a může se stávat, že funkcionalita bude průběžně vypínána a zapínána z důvodu postupného testování na čím dál větší zátěž.
Do budoucna chceme platby zpracovávat 24 hodin 7 dní v týdnu.
Zdravím.
Tak to by bylo fajn. Jo a potvrzuji, že platba mi ze sobotního dopoledne dorazila až teď, to znamená v úterý ráno, takže se funkce okamžitých plateb opravdu zřejmě občas vypíná, protože jsem to ve všedních dnech míval do 3 hodin od odeslání na účtu.
Tak opět si musím postěžovat, že dnes v 8:30 vybrány peníze z peněženky a doteď, tj. 22:30, peníze na účtu, na ověřeném primárním účtu, podporujícím okamžité platby, nejsou…
Ani na to nemusíte reagovat, budu tedy raději počítat s tím, že to trvá jako před “Zrychlujeme” a budu doufat, že se zadaří v budoucnu těch slibovaných 24 hodin, 7 dní v týdnu
Je fakt, že tohle není dobré. Spousta lidí s tím mechanismem počítá a může dle něj platit i splátky a když to pak neřízeně nefunguje, je to velký error.
Copak je takový problém tuto jednoduchou funkci dotáhnout do funkčního celku?
Prý agilní vývoj …
okamžité platby fungují pouze během pracovních dnů a transakci je nutné stihnout do 17:00 h. Pokud peníze odešlete později, převod proběhne až následující den.
To rozhodně není pravda, vybíral jsem před pár dny peníze ze zonky peněženky okolo 13:00 v pracovní den na ověřený účet podporující okamité platby a připsalo se to další den kolem 10:00.
Ale jo, zase si postěžuju, ikdyž asi zbytečně.
Tuto středu 2.6. v 18:09 vybrány peníze z peněženky a doteď, t.j. pátek 4.6. 01:34 je na účtě nemám.
Že jsem je neměl v tu středu, to chápu, ale ani ve čtvrtek ?..
Holt vyžrat všechny participace z vlastních strojů a Rentiérem je momentálně primární cíl a nějaký odchozí platby, to je tady všem buřt…
Ani nereagujte, zalezu si do kouta a počkám, až mě to přejde…
Platby zadané do 17:00 h jsou ještě ten den odeslány. Ve Vašem případě tedy došlo k odeslání klasickým bankovním příkazem následující den. K připsání na účet mělo dojít dnes po půlnoci.
Jsem skoro přesvědčená, že v době, kdy jste psal příspěvek, už měla být platba připsaná. Pokud tedy ještě nedošlo k nějakému zdržení v bance.
Na závěr Vás chci ujistit, že na zrychlení pracujeme a popřát Vám hezký víkend.
Zdravím do evropské centrály Rentiérů
Tak si musím do notýsku k poznámce Zonky zapsat malou červenou hvězdičku, protože už asi týden chodí vybírané prostředky dokonce ještě tentýž den !!!
Jsem z toho tak nadšený, že zvažuji podat návrh agentuře Dobrý den s.r.o. v Pelhřimově na zápis do Knihy rekordů a kuriozit za “nejrychlejší” zrychlení okamžitých plateb, které trvalo asi 2 roky
Každopádně děkuji