Ahoj,
banka u které má Zonky svůj učet již podporuje rychlé platby,ale stejně se platby připisují nejdříve druhý den. Můžete s tím prosím něco udělat?
Děkuji
@jirka.hudyny platba může být v bance během chvíli, nicméně, stále je do peněženek a splátkových kalendářů propisujeme po půlnoci.
Zrychlit připsání peněz rozhodně ale chceme, v současnosti na tom pracujeme.
Společně s PPF bankou aktuálně pracujeme na technickém řešení napojení našich systémů. Ve stručnosti jde o nastavení platební styku přes API, díky kterému zajistíme pro klienty na obou stranách rychlé a časově neomezené platební služby. Z hlediska zabezpečení musíme zároveň upravit i naše interní procesy.
Prosím tak ještě strpení.
Pěkný den,
Zebra-Iva
Dobrý den, do mojí peněženky se příjmy připsaly naposledy 13.3., od té doby žádné příjmy připsány nemám (do 17.3. 10:00 hod.). Přitom jsem 15.3. posílal peníze ze svého bankovního účtu, jistě také někteří klienti zaplatili splátky půjček k 15.3. Nejedná se o chybu? Děkuji
Mám stejný problém. Od pátku 13.3. nedostávám žádné splátky a peníze co jsem převáděl z osobního účtu se do peněženky taky nepřevedly.
edit: Tak vypadá to, že problém je vyřešen.
Hezký den, @RomanSvoboda a @jan.kachlik,
za potíže se moc omlouváme, transakce se standardně nepřpsaly, kolegové chybu cca před dvěma, třemi hodinami opravili.
Pěkný den,
Zebra-Iva