Pár dotazů od nováčka

Dobrý den,
jsem jako investor nováček a měl bych pár spíše technických dotazů:

  1. na tržišti vidím u půjčky kolikátou půjčku žadatel má, ale z hlediska je velký rozdíl, zda má žadatel 5. půjčku a předchozí 4 již zaplatil a nebo má 5 půjček najednou. Velký rozdíl mezi rizikem a jistotou. Nebylo by možné toto nějak zohlednit v náhledu žádosti?
  2. proč při stejném filtru vidím na mobilu na sekundárním trhu jiné údaje, než ve webové aplikaci? Mám nastavený filtr “Jen s možností investovat”, na mobilu nevidím nic, což je v danou chvíli v pořádku, ale na webu v počítači se mi zobrazuje několik půjček se statusem “Prodej této půjčky je pozastaven”. Proč, když do nich nemohu investovat?
  3. celkem mě trápí odhlašování účtu v počítači. Chápu, že jde o bezpečnost, ale toto je trochu extrém. Dojdu si na kafe, nebo na záchod a investorský účet je odhlášený. Neplánujete uživatelskou možnost nastavit timeout pro odhlášení na riziko uživatele? Jako investor potřebuji být stále online a rychle reagovat a neustále přihlašování to neulehčuje. Používám např. u FIO E-broker a takový nesmysl tam není.
  4. Námět na úpravu notifikací v mobilní aplikaci … většinu dne jsem v práci a pípá mi celý den počítač, ale v tu dobu zbytečně i mobilní telefon. Nebylo by možné někde udělat nějaké tlačítko na rychlý mute notifikací na mobilu, kterých bych mohl notifikace jednoduše z hlavní stránky vypínat a zapínat?

Děkuji,
Petr

Krásný den, @PetrM,

děkuji za dotazy a vítejte u nás :slight_smile:

Pokud je na tržišti štítek 2.,3. půjčka, znamená to, že u nás má klient další aktuálně splácené závazky a má je splácené dobře. Pokud by byl ve splácení problém, další úvěr bychom klientovi nedali. U každé půjčky pak samozřejmě hodnotíme, zda klient bude mít na splácení tak, abychom ho přilišně nezatížily, mezi dalšími desítkami faktorů, na které se při přípravě nabídky díváme. Vše jsme tak u půjčky, kterou vidíte na tržišti, dostatečně vyhodnotili.