Push notifikace

Kolikrát mám takový dojem, že když se mi zobrazí push notifikace, které mám zapnuté v prohlížeči na PC a já kliknu na otevření stránky s půjčkou, tak když se otevře stránka a půjčkou už je půjčka zainvestována. Příjde mi jako by přišla notifikace se zpožděním. Také se někdy stává, že se mi otevře stránka s půjčkou včas, ale než se mi zobrazí možnost kliknout na zainvestovat, tak několik sekund trvá a pak už je třeba pozdě.
I když jsem celý den u počítače, tak prakticky nikdy nedosáhnu na krátkodobé a pro investora lukrativní půjčky.
Připadá mi, někdy, že než vydáte krátkodobou půjčku mezi investory, už je předem zainvestována interně.

Petře, půjčky nejsou zainvestovány interně, ale o krátkodobější půjčky a ještě navíc v kombinaci i s rozikovějším ratingem je mezi investory hotový boj. Půjčky jsou zainvestovány skutečně v řádu mikrosekund, jsou to klikací závody. Proto jsme se zamýšleli nad tím, jak uspokojit všechny investory spravedlivě a budeme do mobilní aplikace nasazovat rezervační systém. Jak konkrétně bude vypadat se dozvíte již brzy, ale můžete si představit, že na Vámi zvolené půjčky budete spolu s ostatními investory stát jednotlivé fronty a jak se na Vás dostane, budete mít půjčku pohodlně rezervovanou po tolik hodin, že Vám neuteče. A Vy sám se rozhodnete, zda půjčku chcete zainvestovat či nikoliv. Věřím, že s tímto řešením budete spokojený :slight_smile:

Krásný den

Zebra-Iva

1 Like

Automaticke investování lze nastavit v aplikaci Zonkoid či na webu zotify.cz, pak se asi stane, ze atraktivni pujcky jsou ihned zainvestovany. Bude umet rezervacni system toto obejit?

Půjčky nejsou zainvestovávány jen roboty, může se Vám to tak zdát, ale podíl botů vůči lidem není až tak velký. Každopádně, v budoucnu to bude tak, že část půjčky bude automaticky rezervovaná pro rezervace a část půjde na tržiště na klasické klikací investování.

Ahoj.
No ono je to trošku s těma robotama těžký, ikdyž nechápu proč.
Už jsem psal i panu řediteli Novákovi. Odpověď byla podobná, že se připravuje rezervační systém.
Přijde mi, že snad má Zonky profit z toho, že to tam sypou roboti. Nepochopím, proč se jednoduše nezapne opět captcha, tak jak tomu bylo kdysi. Na to mi nebylo odpovězeno. Přidám svou zkušenost:
Také se mi stávalo, že jsem seděl u PC a s myší v ruce jsem pracoval na PC.
Při notifikaci jsem překliknul na okno a investoval a to opravdu byl ten zmiňovaný závod, včetně vyplňování testu captcha. To nešlo chytit pomalu půjčku na 150 tisíc B,C,D.
Potom přišlo první září, psal se rok 2017.
To už se dalo chytit uplně všechno. Nastal odliv investorů po zvýšení poplatků. Nechapál jsem, že půjčky, co byly do jedné minuty pryč (ne sekundy, ale minuty, protože captcha zabrala čas a roboti nemohli investovat po dobu funkce captcha, což byly 2 minuty), tak teď ležely klidně den na tržišti.
Pak mi to došlo, pro mnoho investorů to už nebylo dost atraktivní, lze si to najít i na jiných forech. V tu dobu skončil přetlak investorů a nastal přesný opak. Zonky captchu vypnulo.
Pan ředitel na jednom z workshopů o tom mluvil, že to byl klikací závod a že teď už to vypnem, není přetlak investorů. Pokud zas nastane, tak to zapnem.
Víte, on ten přetlak je. Taky bych rád půjčoval peníze jen na 6-18 měsíců. Ale bohužel mám smůlu. Jelikož nepoužívám žádného robota, tak mám smůlu. Upozorňuju že robota třetí strany, která nemá se Zonky nic společného a dokonce i vyplňujete na cizích stránkách svoje přihlašovací údaje…
I přes to mají tito investoři privilegium na tyto, jak výše někdo napsal, lukrativní půjčky.
Víte jak to dělám já ? Já mám tablet a mobilní 30 GB internet. Vše jsem musel nakoupit jen kvůli Zonky, abych si škrtnul investovat něco výnosnějšího. Tablet jde 24 hodin denně. Aplikace Zonky je rychlejší, než PC verze. Kolikrát se stane, že přímo mám tablet v ruce a “cink” notifikace. Kliknu prstem a je už zainvestovaná.
Takže se zde bavíme o tom, že jako někdo čeká celej den s prstem nad displejem ??? ANI OMYLEM !!! Jsou to roboti, jelikož v přehledu investorů jsou stále ti stejní.
Jasně, že hned po nich jsou magoři jako já, co to tahaj s sebou všude, ale ta první vlna jsou roboti. Je tak easy to pozapínat a jet někam na dovču nebo si jít lehnout a robůtek mi pěkně pochytá všechno jen to luxusní.
No jo, to Sauron a 90 procent ostatních investorů utře nudli a nebo ať chodí i na WC prstem v pozoru na displeji a stejně k ho…
Takže i z diskuzí je zřejmé, že velká spousta investorů, co se tomu věnujou opravdu hodně, používají roboty. Ale NEEEEEEEEE, mi captchu nezapnem, uděláme rezervační systém a půlku půjček stejně necháme vyzobat těm nejrychlejším, robotům.
Investoval jsem přes 3 mil a vše ručně. Opravdu bych se nad těma robotama zamyslel v Zonky. Protože Zonky jsou o příbezích, jak má Zonky ve sloganu. Tudíž by logicky měli mít výsadní právo investovat nejprv lidi a pak roboti, ti si ten příběh nečtou. Ikdyž spousta lidí taky ne, ani kdyby chtěli, nemaj čas.
To je asi tak vše.
Jo vlastně není. Už dlouho jsem na sekundáru ani nic neviděl. No, nedivím se, když už i na toho je robot a Zonky na sekundár notifikaci nemá… To je ale hodně smutný…

Velmi dobře napsáno. Plně souhlasím se vším.

Ono ne každý má čas sedět celý den u tabletu a pročítat si příběhy a v sekundě reagovat na každé cinknutí. Chápu, že zrovna Vy to takto máte, a proto tento přístup ostatních berete jako “nefér”. Podívejte se na to ale z druhého pohledu. Jsou tady lidé, kteří se musí věnovat i jiným činnostem a takový robot jim může značně usnadnit práci, nebo dokonce, nějakou tu lukrativní půjčku vůbec zachytit. Jsou tady tedy 2 strany mince a je už jen na Zonky, jak s tím naloží. Já osobně s nějakým rezervačním systémem souhlasím (pokud bude opravdu propracovaný a nebude to nedodělek, jako je toto fórum, které ještě nemělo spatřit světlo světa) a bude opravdu nějakým svým způsobem “spravedlivý”. Nevím, jak si ho Zonky představuje, ale nechám se určitě překvapit a těším se na něj, protože i já budu moci vypnout robota :slight_smile:

Krásný den, @SAURON a @Fessy,

ceníme si podnětných příspěvků a jsem ráda, že je vidět, jaké různé strategie si jako investor můžete zvolit. My právě chápeme obě skupiny investorů, jak ty, kteří si každý jednotlivý příběh čtou, tak i ty, kteří využívají aplikace třetích stran. Rozhodně se to ale nedá brát tak, že by veškeré půjčky, které jsou ihned rozebrané, tedy ty s vyšším ratingem a kratší dobou splatnosti, byly zcela zainvestované roboty.

Máme téměř 25 000 aktivních investorů a téměř všichni chtějí mít ve svém portfoliu půjčky, o kterých se bavíme, proto jsou rozebrány půjčky raketově.

Zamýšleli jsme se nad řešením, jakou cestou jít, aby se spravedlivě dostalo na co největší počet investorů a brzy budeme spouštět rezervační systém, který nejdříve otestujeme na menší skupině investorů, abychom vychytali mouchy.

Také @Fessy děkujeme za kritiku, víme, že je stále co zlepšovat - proto ale potřebujeme, abyste navzájem a i s námi své názory sdíleli, všichni chceme, aby nám tady společně bylo dobře.

Pěkné pondělí všem

Zebra-Iva

1 Like

Upřímně, tak jak push notifikace dnes fungují, jsou k ničemu. V 90% případů mi přijde notifikace a i když na ní ihned kliknu, tak je příběh již zainvestován.
Z uživatelského pohledu je taková funkce naprosto k ničemu a uživatele spíš nase***. To už ty notifikace můžete zrušit a bude to lepší.

Já naprosto chápu, jak to technicky funguje. Že než ta notifikace přijde ke mě na mobil, tak ji automaty zainvestují. Ale musíte na to koukat z pohledu klasického netechnického uživatele a pak je pohled jednoznačný - push notifikace jsou momentálně k ničemu a nefungují.

Nápad - co takhle posílat notifikaci k příběhu se zpožděním? Tedy po nějaké 1 min (možná by stačilo i 30s), kdy už je téměř jisté, že se na tom příběhu vyřádily všechny ty automaty.

Tohle v Zonky nikoho nezajímá.
Půlku sežere Zonky a Rentiér, dalších 30 procent rezervace, zbylejch dvacet procent roboti a spodina.
V Zonky si lížou rány ze Španělska, do černejch čísel se kvůli těmto ztrátám asi letos nedostanou, takže že tady někdo křičí, že lidé nepůjčují lidem, je jim u zádele…

3 Likes

Hezký den, @moravek.michal a @SAURON,

názor našich investorů nás zajímá a do nové aplikace se zamyslíme nad tím, jak bychom případně notifikace o půjčce na tržišti upravili.

Přeji hezké pondělí,

Zebra-Iva