Dobrý den,
mám v portfoliu půjčku (viz. obrázek), která je již dva měsíce zesplatěná. V informacích k půjčce je pouze napsáno, že klient má měsíc na zaplacení, ten mu ale již před měsícem vypršel. Chci se zeptat, co se děje během toho měsíce co nezaplatil? Pokud není možné konkrétně k uvedeným půjčkám, tak alespoň obecně.
Takovýchto půjček mám více. Přijde mi, že v případě neplacení je postup velmi laxní. Případně pokud nelze sem do fóra tak na můj registrovaný email.
Děkuji Vám.
Problematické půjčky:
Číslo klienta 1000392365, číslo smlouvy 1007568306
Číslo klienta 1000393153, číslo smlouvy 1005884049
Číslo klienta 1000310066, číslo smlouvy 1004406176
ve chvíli, kdy odešleme výzvu před zesplatněním, má dlužník ze zákona 30 dnů na uhrazení dlužné částky. V Zonky počítáme 30 dní od doručení dopisu. Tím pádem je potřeba ještě počítat s fikcí doručení, která je 10 dnů.
Ve chvíli, kdy uběhne lhůta 30 dnů a dlužník nereaguje, posíláme dopis zesplatnění, což znamená, že dlužník ztrácí výhodu platit úvěr postupně. Dlužník má opět 30 dnů na úhradu zbylých splátek. Znovu musíme počítat s fikcí doručení. Pokud dlužník neuhradí, vymáháme pohledávku soudně přes AK. Více informací k vymáhání naleznete zde: Pravidelně se staráme o vaše investice | Zonky.cz a zde: Workshop vymáhání na Zonky: jak zachraňujeme půjčku - YouTube
@Miloslav77 v tomto případě byla poznámka doplněna.