Zesplatněné půjčky

Dobrý den, jak je to z odkupem již zesplatněnych půjčky, četl jsem že od června by mělo jít požádat o odkup, kde by se vrátilo mám pocit 10 - 40%. Děkuji za informaci.

Dobrý den, @martinscermak,

ano, zesplatněné půjčky bude možné prodat již zítra. Slevy se budou řídit dle toho, jak dlouho je daný úvěr po splatnosti.

Více informací naleznete zde: https://zonky.cz/otazky-a-odpovedi-investor#muzu-odprodat-sve-participace

Hezký den,
Dominika

Děkuji za informaci a odpověď.

Krásný den.

Martin

1 Like

@Dominika-Zonky Dobrý den, v aplikaci i na webu mi zesplatněné půjčky stále nejde nabídnout k prodeji. Jak prosím mohu prodat zesplatněné půjčky? Děkuji.

2 Likes

Taky nejde, ovsem kdyz vidim ty “slevy”, to tam asi uz necham lezet tech par korun. Zesplatnovalo se obvykle po 90 dnech, to je hned 70 % dolu dle tabulky… Casto vic nez rok bez jakekoli interakce od Zonky, jen to tam lezi, nabira dny a sup, 98 % sleva

Dobrý den,

víme, že vše nefunguje, jak má. Řešíme to s velkou prioritou. Moc se vám omlouváme.

Dominika

Dobrý den,
jak to vypadá nyni, stále mi nejdou zesplatněné půjčky nabídnout k prodeji, ikdyž se už k odprodeji nabízí, ale hlásí to, že parametry půjčky se změnily.

Dobrý den,

víme, že vše nefungovalo, tak jak mělo. Momentálně jsme všechny technické chyby odstranili. Ty z vás, kterým se nepodařilo půjčky prodat, budeme kontaktovat. Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme za trpělivost.

Dominika

Dobrý den, jak a kdy bude probíhat kontaktování lidí, kterým se nepodařilo prodat zesplatněné půjčky.

Martin

Dobrý den, @martinscermak,

klienty jsme kontaktovali včera prostřednictvím SMS zprávy.

Dominika

Dobrý den,
sms jsem neobdržel.

Martin

Půjčky jste vystavil a vrátily se Vám do profilu? Máte konkrétní příklad některé participace, prosím?

Děkuji,
Dominika


Půjčky nelze odprodat oznamujeme mi to, že parametry půjčky se změnili a mám vše znovu zkontrolovat a opakovat.

Zde příklad dvou participací, které vůbec nelze prodat - proč?

Po aktualizaci už vše fungovalo.

Martin

Super! Děkuji za informaci. :slight_smile:

Dobry den, Dominiko, muzu se zeptat, proc je mi za zari uctovan investorsky poplatek, kdyz mam jiz od srpna vyprazdnene portfolio a zustaly tam jen zesplatnene pujcky (ktere nikdo pochopitelne nesplaci ani aktivne nevymaha), u kterych se poplatek platit nema? Dostavam se takto do minusu, nevim proc a kdyz budu chtit tento “dluh” splatit, nemam moznost tam penize poslat.

Dobrý den, @pia,

děkuji Vám za dotaz.

Jak jistě víte, poplatek se počítá denně z aktuálně investovaných peněz, ale strhává se jednou měsíčně.

V případě, že jste ještě v srpnu měla aktivní participace, v září došlo ke stržení investorského poplatku za srpen.

Správně píšete, že u půjček, které jsou více než 36 dní po splatnosti, poplatek neúčtujeme. Poplatek začínáme opět účtovat v okamžiku, kdy klient začne znovu splácet.

Co se týká záporného zůstatku, tak s tím si nelamte hlavu. :slight_smile: V tuto chvíli již není možné posílat platby do peněženky a proto, pokud tam bude záporný zůstatek i po prodeji/doplacení těch 2 zbývajících participací, peněženku za Vás dorovnáme a účet uzavřeme.

Přeji hezký víkend,
Dominika

Nemůžu si pomoct, ale dát 100% slevu na participaci, která sice má nálepku “zesplatněno”, ale klient evidentně reaguje a posílá, mi přijde jako docela lišácká kulišárna :thinking: Sice ano, je po splatnosti 1200 dní, ale něco se děje… A vy to slevou hodíte do stejné kategorie jako participaci, kde poslední info od vás je, že jste před rokem poslali klientovi bubáckou smsku :face_with_diagonal_mouth:

2 Likes