Dobrý den, jak je to z odkupem již zesplatněnych půjčky, četl jsem že od června by mělo jít požádat o odkup, kde by se vrátilo mám pocit 10 - 40%. Děkuji za informaci.
Dobrý den, @martinscermak,
ano, zesplatněné půjčky bude možné prodat již zítra. Slevy se budou řídit dle toho, jak dlouho je daný úvěr po splatnosti.
Více informací naleznete zde: https://zonky.cz/otazky-a-odpovedi-investor#muzu-odprodat-sve-participace
Hezký den,
Dominika
Děkuji za informaci a odpověď.
Krásný den.
Martin
@Dominika-Zonky Dobrý den, v aplikaci i na webu mi zesplatněné půjčky stále nejde nabídnout k prodeji. Jak prosím mohu prodat zesplatněné půjčky? Děkuji.
Taky nejde, ovsem kdyz vidim ty “slevy”, to tam asi uz necham lezet tech par korun. Zesplatnovalo se obvykle po 90 dnech, to je hned 70 % dolu dle tabulky… Casto vic nez rok bez jakekoli interakce od Zonky, jen to tam lezi, nabira dny a sup, 98 % sleva
Dobrý den,
víme, že vše nefunguje, jak má. Řešíme to s velkou prioritou. Moc se vám omlouváme.
Dominika
Dobrý den,
jak to vypadá nyni, stále mi nejdou zesplatněné půjčky nabídnout k prodeji, ikdyž se už k odprodeji nabízí, ale hlásí to, že parametry půjčky se změnily.
Dobrý den,
víme, že vše nefungovalo, tak jak mělo. Momentálně jsme všechny technické chyby odstranili. Ty z vás, kterým se nepodařilo půjčky prodat, budeme kontaktovat. Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme za trpělivost.
Dominika
Dobrý den, jak a kdy bude probíhat kontaktování lidí, kterým se nepodařilo prodat zesplatněné půjčky.
Martin
Dobrý den,
sms jsem neobdržel.
Martin
Půjčky jste vystavil a vrátily se Vám do profilu? Máte konkrétní příklad některé participace, prosím?
Děkuji,
Dominika
Půjčky nelze odprodat oznamujeme mi to, že parametry půjčky se změnili a mám vše znovu zkontrolovat a opakovat.
Po aktualizaci už vše fungovalo.
Martin
Super! Děkuji za informaci.
Dobry den, Dominiko, muzu se zeptat, proc je mi za zari uctovan investorsky poplatek, kdyz mam jiz od srpna vyprazdnene portfolio a zustaly tam jen zesplatnene pujcky (ktere nikdo pochopitelne nesplaci ani aktivne nevymaha), u kterych se poplatek platit nema? Dostavam se takto do minusu, nevim proc a kdyz budu chtit tento “dluh” splatit, nemam moznost tam penize poslat.
Dobrý den, @pia,
děkuji Vám za dotaz.
Jak jistě víte, poplatek se počítá denně z aktuálně investovaných peněz, ale strhává se jednou měsíčně.
V případě, že jste ještě v srpnu měla aktivní participace, v září došlo ke stržení investorského poplatku za srpen.
Správně píšete, že u půjček, které jsou více než 36 dní po splatnosti, poplatek neúčtujeme. Poplatek začínáme opět účtovat v okamžiku, kdy klient začne znovu splácet.
Co se týká záporného zůstatku, tak s tím si nelamte hlavu. V tuto chvíli již není možné posílat platby do peněženky a proto, pokud tam bude záporný zůstatek i po prodeji/doplacení těch 2 zbývajících participací, peněženku za Vás dorovnáme a účet uzavřeme.
Přeji hezký víkend,
Dominika
Nemůžu si pomoct, ale dát 100% slevu na participaci, která sice má nálepku “zesplatněno”, ale klient evidentně reaguje a posílá, mi přijde jako docela lišácká kulišárna Sice ano, je po splatnosti 1200 dní, ale něco se děje… A vy to slevou hodíte do stejné kategorie jako participaci, kde poslední info od vás je, že jste před rokem poslali klientovi bubáckou smsku