Nedostatečné vymáhání pohledávek

Mila @Dominika-Zonky, mily @Honza-Zonky koukam, ze opet doslo u dalsi uprave vypoctu slevy pri prodeji participace na sekundarnim trhu.

Nebo zase budete lhat, ze:

Tak jsem zvedav zda vymyslite tentokrat, neco co mit nejakou logiku.

Prekvapte me, prosim… :pray:

Kde se o výši slev prosím oficiálně píše? Na webu zonky.cz nic nemohu najít.
Díky.

Kde se o výši slev prosím oficiálně píše? Na webu zonky.cz nic nemohu najít.

Dokumenty a smlouvy | Zonky - PDF dokument “Parametry sukundarniho trhu”.

@dytrych Dobrý den, tento měsíc žádné úpravy výpočtu slevy neproběhly.

Podobnou vymluvu ( :poop: :poop: ) jsem jiz v minulosti cetl od vasi kolegyne @Dominika-Zonky. A pak se ukazalo, ze lhala. Takze chci nejaky dukaz, slibu!

Dekuji :wink:

Dobrý den, @dytrych, nový model pro určování slev nemáme. Pouze došlo k opravě chyby, která se v minulosti objevila a měla za následek, že v případech, kdy koupíte na sekundárním trhu participaci po splatnosti a ona se uzdraví, sleva se navýšila. Hezký den, Dominika

@Dominika-Zonky mame to tedy chapat tak, ze k uprave nedoslo ale doslo jen k oprave? Nezni Vam to to stejne? Me teda jo :smiley:

Takze si upravujete podminky podle sveho a tvrdite nam, ze podminky se nemeni, jen opravuji… Nezni Vam to to stejne? Me teda jo :smiley:

A tak se tocime v kruhu, teda v cestnosti Benxy…

3 Likes

Může mi někdo vysvětlit ze ZONKY.Proč není tato půjčka po 989 dnech dořešena?

Dobrý den, @nalim,

tento případ řeší exekutor, který je v součinnosti s jinými subjekty pro zajištění finančních prostředků.

Dominika

Dobrý den, mám několik investic bez dlouhodobých reakcí ze strany Zonky.
Mohl by se na to někdo podívat?
Například:


zonky371169 896 dní
Číslo klienta 1000429005, číslo smlouvy 1006463609 - 449 dní
Číslo klienta 1000433851, číslo smlouvy 1006540993 - 417 dní
Číslo klienta 1000197131, číslo smlouvy 1003171432 - 1084 dní

Děkuji za odpoveď

Dobrý den, @Miloslav77,

na všechny půjčky jsem se přeptala na oddělení vymáhání:

Číslo klienta 1000316456 - exekutor je nyní v součinnosti s jinými subjekty pro zajištění fin. prostředků.
Číslo klienta 1000429005 - trvá delší dobu, než je schválen splátkový kalendář a klient začne znovu platit.
Číslo klienta 1000433851 - zde bylo rozhodnuto bez nařízeného jednání, čekáme na nabytí právní moci.
Číslo klienta 1000197131 - poslední plnění přišlo od insolvenčního správce v listopadu, tady bohužel situaci nijak ovlivnit nemůžeme.

Hezký den,
Dominika

Dobrý den, Dominiko
Děkuji za rychlé info.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Dominika-Zonky via Zonky Forum zonky@discoursemail.com

Komu: mcizinsky@seznam.cz

Předmět: [Zonky Forum] [Jak to funguje?/Vymáhání] Nedostatečné vymáhání pohledávek

Dobrý den,
mám v portfoliu několik půjček v režimu “zesplatněno”. Je jich víc, ale momentálně by mne přednostně zajímala půjčka “bydleni-258044”, č. klienta 1000235167. Mohl by se na to někdo ze Zonky podívat? Půjčka měla být na 14 měsíců. Dlužník přestal platit v červnu 2019, poslední záznam je z 04. 03. 2021 “Klient má více dluhů. V tuto chvíli jsou uspokojováni věřitelé, kteří podali návrh na zahájení exekuce před námi nebo mají přednostní pohledávky.” Je to tedy více než rok a od té doby žádné další zprávy. Dlužník splatil jen několik splátek a poté přestal zcela splácet.
Zdá se mi opravdu neuvěřitelné, že Zonky po prověření považovala takovéhoto člověka za důvěryhodného a pak po třech letech stále není Zonky schopna z dlužníka vymoci ani korunu.

Zdravím. A Vy neznáte nikoho s exekucí ? To je naprosto jednoduché: pokud ten člověk nepracuje nebo má mizerný příjem, tak to potrvá, než něco splatí… No a pokud je to chronický labužník půjček a vytloukal klín klínem, musí existovat věřitelé, kteří podali přihlášku k exekuci dříve a také proto jsou upřednostňováni. Až/pokud doplatí pohledávky u jiných věřitelů, pak dojde na Zonky. Já bych se vůbec nevzrušoval a bral bych to tak, že v horizontu 5-10 let Vám budou chodit nějaké splátky na Zonky účet. Samozřejmě pouze v případě, že se nerozhodnete účet u Zonky zrušit a veškeré takovéto pohledávky se značnou ztrátou Zonkymu odprodat…

2 Likes

Dobrý den, @jkeznikl,

bohužel zde novější informace nemáme. Exekutor je stále v součinnosti s jinými subjekty, kde by mohl zajistit nějaké fin. prostředky.

Dominika

Dobrý den,
Je mi líto, ale Vaše odůvodnění mne příliš nepotěšilo. Cožpak neexistuje jiné řešení? Nelze například pohledávku předat k vymáhání jinému exekutorovi? Zdá se mi naprosto neuvěřitelné, že ani po třech letech se z dlužníka nevymohly žádné peníze. Jsem v tomto případě přesvědčen, že se zde jedná o jasné pochybení ze strany společnosti Zonky.
Pokud byste se dokázala na tento případ podívat nezaujatě, musela byste se mnou souhlasit.

děkuji
s pozdravem
Jiří

Dobrý den, @jkeznikl,

neustále investorům opakujeme, že vymáhání je během na dlouhou trať a může trvat několik měsíců ale i let.

Předáním jinému exekutorovi bychom celý proces vymáhání jen prodloužili, protože bychom se postavili na konec pomyslné fronty všech věřitelů. Navíc jiný exekutor by si počínal úplně stejně. Mají na to své postupy a především se musí řídit platnými zákony.

Více o tom, jak pracujeme s půjčkami po splatnosti naleznete na našem webu zde: https://zonky.cz/risk/

Hezký den,
Dominika

2 Likes

To zvlast v pripade, ze nepodnikaji zadne kroky dele nez rok. Jen tezko by to mohlo fungovat. Treba tenhle pripad, cislo smlouvy 1001511763. Posledni zaznam (o podani predzalobni vyzvy) je z 2.6.2021. a nemam zadnou iluzi, ze se neco z toho zachrani.

Dobry den, Dominiko, prosim ciste ze zvedavosti - vymahate jeste vubec pujcky? A pokud ano, mohli bychom o tom vedet? Napr. zde, chronicky neplatic zacal na par mesicu platit, od cervna ticho a u Vas take ticho. Kde je to Vase volani kazdy druhy den? Upozorneni v appce, email, jakykoli kontakt? Za co si tedy strhavate poplatek, kdyz jedina Vase sluzba byla, ze jste povesili na trziste nedostatecne provereneho cloveka, ktery ihned po schvaleni pujcky spadl do insolvence, musel mit tedy dluhu az az.
Tohle je jeden pripad, kolik jich asi u dalsich investoru takto lezi?


1 Like

Dobrý den,

v rámci vymáhání jsme před časem interně přešli na nový systém. Tím došlo k celkovému zrychlení a automatizaci celého procesu, což nám umožňuje klienty efektivněji kontaktovat. Bohužel v souvislosti s těmito vylepšeními se již nepropisovali veškeré poznámky pro investory.

Aktuálně se nám povedlo chybu napravit a nově byste již měli vidět veškeré pokusy o kontaktování klienta - SMS, push notifikace v aplikaci, hovory (i ty nedovolané), atd.

Informace o vymáhání, které naleznete zde: O kategorii Vymáhání jsou stále platné.

Hezký den,

Zonky_specialista