Vážená Zonky. Bylo by už konečně možné něco udělat s automatizováním přesunu/výběru peněz z účtu? Nechci Vám nechávat cokoliv, co přiteče zpět a zároveň nechci úplně zbytečně 3x do týdne navštěvovat Vaši již naprosto zbytečnou aplikaci jenom kvůli tomu, abych si z ní poslal svoje peníze na svůj účet. Pokud nejste schopni zajistit automatizování přesunu došlých financí na vybraný účet, můžete prosím už konečně alespoň zrušit odložení o 24 hod u účtu, na který jsem odeslal již nejméně 50 splátek ? Můžete taky prosím zrušit ten přiblblý PIN při platbě na mnohokrát použitý účet? Můžete se prosím zachovat alespoň v tomto případě trochu fér a dalších několik let nám investorům zjednodušit odchod po Vašem “puči”? Předem děkuji!
Přidávám se k apelu - obecně. Mně třeba nevadí tento konkrétní bod, ale fakt, že když jste nás de facto podvedli náhlým zaříznutím drobných investorů, bylo by fér lidem zdarma umožnit odchod co nejrychleji. Vy nás vyšplouchnete jedním rozhodnutím, proč nemůžeme my?
Takže třeba zrušit poplatek za nabídku na sekundárním trhu u “mladých” investic. Nebo to co píše TOSEMJA. Nebo cokoliv, abyste změnili můj názor na celou skupinu PPF, které jde jen a pouze o odrbání všech svých zákazníků co to dá.
Zkste mne jakkoliv přesvědčit, že tento můj názor není pravda. Od vícero firem ze skupiny PPF mám podobný pocit, Zonky tomu nasadily hodně velkou korunu. Jak se vám líbí si takto ničit korporátní značku?
ja bych se jeste pripojila s dotazem, zda uz jako nefunguji okamzite platby pro vyber? Rano jsem si vybrala penize a do ted porad sviti v blokovanych. Vybiram na registrovany ucet, ktery uz konecne umite zmenit. Minule jsem na vyber cekala asi 4 dny (ok, padl do toho vikend, ale i tak).
Hezký den všem,
děkujeme za podnět, nad automatickým zasíláním peněz na registrovaný účet budeme uvažovat.
Odložení splatnosti o 24 hodin se týká výběrů na neregistrovaný bankovní účet, na něhož v minulosti neproběhly žádné výběry z peněženky. Důvodem je vyšší bezpečnost v případě odcizení účtu. Jen připomínám, že po 1. 11. 2021 bude možné prostředky zasílat pouze na registrovaný účet.
Platby zadané do 16:00 h odesíláme ten den.
Dominika
Dobry den @Dominika-Zonky ,
nemate pravdu. Ja ted vystupuju strategii, ze ty pujcky necham dobehnout a vybiram penize ted co par dni.
Vcera dopoledne jsem zadal prikaz k odeslani platby na registrovany ucet na ktery jiz platby probehly.
Pripsano az druhy den.
Lukas
Take mi nechodi tak jak rikaji. Platba dnes v 10:23 zadana, zonky jeste hezky poslalo mail, nyni stale visi v blokovanych.
Děkuji za info Dominiko. Dal jsem si práci a sečetl počet odeslaných převodů. To zpoždění 24 hod mi pravidelně nadělujete na tom samém účtu již po stodvacátéčtvrté (124x…)
NIKDY MI NEPŘIŠLY PENÍZE NA REGISTROVANÝ ÚČET V TEN SAMÝ DEN, ANI KDYŽ VYBERU V 5 RÁNO, PROSTĚ N I K D Y ! ! ! !
TOTO UŽ TU PÍŠU ASI DVA ROKY.
p.s. N I K D Y
Teď jsem na to přišel, přátelé:
V Zonky byly změněny smluvní podmínky a slovo okamžité znamená nyní druhý den.
Uvedu příklad: Zítra ráno, t.j. v pátek, před 16. hodinou, konkrétně ve 4:30 ráno si pošlu na svůj účet v Moneta bank, který na Zonky používám již bezmála 5 let a tato banka provádí okamžité platby (okamžitými platbami rozumnějte do 10 sekund) a peníze mi tam od Zonky dorazí okamžitě v pondělí dopoledne.
Co na slově OKAMŽITÉ nebo chcete-li v Zonky hantýrce ZRYCHLUJETE PLATBY stále nechápete
A oni to udelaj zas…
budeme uvažovat
Nemeli jste nad temito vecma uvazovat jiz pri oznameni, ze tento projekt dal nemuzete tunelovat a predstirat, ze jste v cervenych cislech?
Za posledni rok bych ze strany Zonky vyvoj hlavne v tom jak odrbat investory… Coz se vam ted dari velice uspesne.
Ona napise “budeme uvažovat”, tak to me pobavilo.
Vazeni, tak temto diletantum jsme nekteri sverili stovky nebo miliony korun.
Takze by jsme Vam meli asi i podekovat, ze ste neudelali po par dnech po splatnosti participace slevu 50%. Sorry ona tam vlastne jiz je… Tak tady treba 99%.
Kamarade, muzeme byt preci radi, ze nam ty penize vubec daj… A ty resit par dnu prodleni…
Ja v tom porad vidim slovo "okamžité"
Treba nastane doba, kdy ty penize co uvidime v penezence ani nebudou mit aby nam je prevedli.
Nemam pravdu mile Zonky, ze i par dni se muze brat jako “okamzite”?
Nemam pravdu mile Zonky, ze i par dni se muze brat jako “okamzite”?
<sarcasm>Je to jen škoda, že společnost Zonky nevlastní nějaká banka, která by uměla provést převody do pár vteřin jako všechny ostatní banky v ČR. </sarcasm>
Dobrý den, @TOSEMJA,
ještě jsem to pro jistotu prověřila a vypadá to, že se tam chybně zobrazuje ta hláška v aplikaci. Nicméně reálně ty platby o 24 hodin neodkládáme. To se týká opravdu pouze těch účtů na které zasíláte platbu úplně poprvé.
Omlouvám se za zmatení. Předám to na opravu.
Dominika
Dobrý den, rád bych “oživil” toto vlákno. Teď když je pro nás “manuály” jednou z posledních činností na Zonky posílání peněž zpět na svůj účet, nebyly by možné okamžité platby? Aktuálně to funguje tak, že cokoliv si během dne pošlu (do cca 16h), tak mi přijde až druhý den. Nešlo by alespoň odesílat peníze třeba každou hodinu, když už ne okamžitě? Tak jak se třeba připisují splátky …
Díky Mirek
Kdyby druhý den. Vybírám každý večer, a přijde to až přespříští den ráno (dnes, tedy v pátek kolem druhé hodiny přišly peníze vybrané ve středu večer). A to si je posílám do Air Bank, tedy je to převod v rámci firmy, nic mezibankovního.
Já vybírám do Equa banky … tam mi to naskakuje druhý den ráno do cca 8h. Ale i to mi přijde pozdě :-).
Dobry den,
pri zmene cisla uctu ze ktereho jsem vam posilal penize a na ktery jsem vybiral (s blokaci znovu a znovu) tak chcete vypis z tohoto uctu? Ja nezadam o pujcku, zonky je nic po tom kolik mam na uctu a k cemu ho pouzivam. Nepotrebujete mi delat scoring. Proste mi jen vratte penize po te co jste tento projekt znasilnili a delate si na tom uz jen prolhanou PR.
Z cele situace jsem velmi ROZHORSCEN! Stydte se.
Z.
-
Informace o tom, že je potřeba si zkontrolovat a případně změnit číslo registrovaného účtu je po celou dobu oznámeného ukončení možnosti ručního investování v e-mailu, ve fóru, na webu, a tipnu si, že byla i v mobilní aplikaci (ale to nedokážu potvrdit, tu nepoužívám). Na každém tom místě tolikrát, že mi to už přišlo otravné, ale přetrpěl jsem to s myšlenkou “jasně, potřebují to mít idiotsichr”. Nenapadlo by mě, že to nebylo dost.
-
Potřebují ověřit majitele a číslo účtu, ne kolik je tam nastřádáno. V naprosté většině formátu výpisů tak úplně stačí poslat hlavičku, kde ty údaje jsou. Jestli chceš skenovat celou jednu stránku, tak není nic jednoduššího, než ty částky předtím (stačí vybrat jedno):
- začernit
- při skenování podložit papírem
- odstřihnout
- následně v GIMPu rozmazat/vymazat
- jakkoliv jinak zatajit
Tak mám jiné starosti než řešit změnu čísla účtu na službě která mi přestala sloužit. Prokazatelně jsem tam posílal peníze z tohoto účtu a také vybíral víc než rok. Ted to nejde, jo viděl jsem tu informaci dopředu. Příště si budeme vyzvedávat peníze na hlavním nádraží? Myslim ze se snadno mohou podívat kdo je vlastníkem účtu při příchozí platbě. A mají jistě i jiné možnosti.
Dokument nemůžete nijak upravovat. To už jsem byl upozorněn:
“děkujeme za email, ale bohužel jste nám ho zaslal se souborem, který nelze otevřít. I tak, ale prosíme o zaslání oficiální dokumentu, který nebude nějak upravený, jedná se poté o znehodnocení bankovního dokumentu.”
Asi neměli otvírák.
Poslal jsem tedy výpis rocnich poplatku z tohoto účtu a doufám že to bude stačit.
Přiznám se že mě také startuje když mě v korespondenci oslovuje jménem někdo s kým jsem koně nepásl.
Mějte hezký den, Z.