Výběr/převod peněz po armagedonu

Vážená Zonky. Bylo by už konečně možné něco udělat s automatizováním přesunu/výběru peněz z účtu? Nechci Vám nechávat cokoliv, co přiteče zpět a zároveň nechci úplně zbytečně 3x do týdne navštěvovat Vaši již naprosto zbytečnou aplikaci jenom kvůli tomu, abych si z ní poslal svoje peníze na svůj účet. Pokud nejste schopni zajistit automatizování přesunu došlých financí na vybraný účet, můžete prosím už konečně alespoň zrušit odložení o 24 hod u účtu, na který jsem odeslal již nejméně 50 splátek ? Můžete taky prosím zrušit ten přiblblý PIN při platbě na mnohokrát použitý účet? Můžete se prosím zachovat alespoň v tomto případě trochu fér a dalších několik let nám investorům zjednodušit odchod po Vašem “puči”? Předem děkuji!

6 Likes

Přidávám se k apelu - obecně. Mně třeba nevadí tento konkrétní bod, ale fakt, že když jste nás de facto podvedli náhlým zaříznutím drobných investorů, bylo by fér lidem zdarma umožnit odchod co nejrychleji. Vy nás vyšplouchnete jedním rozhodnutím, proč nemůžeme my?

Takže třeba zrušit poplatek za nabídku na sekundárním trhu u “mladých” investic. Nebo to co píše TOSEMJA. Nebo cokoliv, abyste změnili můj názor na celou skupinu PPF, které jde jen a pouze o odrbání všech svých zákazníků co to dá.

Zkste mne jakkoliv přesvědčit, že tento můj názor není pravda. Od vícero firem ze skupiny PPF mám podobný pocit, Zonky tomu nasadily hodně velkou korunu. Jak se vám líbí si takto ničit korporátní značku?

4 Likes

ja bych se jeste pripojila s dotazem, zda uz jako nefunguji okamzite platby pro vyber? Rano jsem si vybrala penize a do ted porad sviti v blokovanych. Vybiram na registrovany ucet, ktery uz konecne umite zmenit. Minule jsem na vyber cekala asi 4 dny (ok, padl do toho vikend, ale i tak).

Hezký den všem,

děkujeme za podnět, nad automatickým zasíláním peněz na registrovaný účet budeme uvažovat.

Odložení splatnosti o 24 hodin se týká výběrů na neregistrovaný bankovní účet, na něhož v minulosti neproběhly žádné výběry z peněženky. Důvodem je vyšší bezpečnost v případě odcizení účtu. Jen připomínám, že po 1. 11. 2021 bude možné prostředky zasílat pouze na registrovaný účet.

Platby zadané do 16:00 h odesíláme ten den.

Dominika

Dobry den @Dominika-Zonky ,

nemate pravdu. Ja ted vystupuju strategii, ze ty pujcky necham dobehnout a vybiram penize ted co par dni.

Vcera dopoledne jsem zadal prikaz k odeslani platby na registrovany ucet na ktery jiz platby probehly.
Pripsano az druhy den.

Lukas

1 Like

Take mi nechodi tak jak rikaji. Platba dnes v 10:23 zadana, zonky jeste hezky poslalo mail, nyni stale visi v blokovanych.

Děkuji za info Dominiko. Dal jsem si práci a sečetl počet odeslaných převodů. To zpoždění 24 hod mi pravidelně nadělujete na tom samém účtu již po stodvacátéčtvrté (124x…)

3 Likes

NIKDY MI NEPŘIŠLY PENÍZE NA REGISTROVANÝ ÚČET V TEN SAMÝ DEN, ANI KDYŽ VYBERU V 5 RÁNO, PROSTĚ N I K D Y ! ! ! !
TOTO UŽ TU PÍŠU ASI DVA ROKY.
p.s. N I K D Y

2 Likes

Teď jsem na to přišel, přátelé:
V Zonky byly změněny smluvní podmínky a slovo okamžité znamená nyní druhý den.
Uvedu příklad: Zítra ráno, t.j. v pátek, před 16. hodinou, konkrétně ve 4:30 ráno si pošlu na svůj účet v Moneta bank, který na Zonky používám již bezmála 5 let a tato banka provádí okamžité platby (okamžitými platbami rozumnějte do 10 sekund) a peníze mi tam od Zonky dorazí okamžitě v pondělí dopoledne.
Co na slově OKAMŽITÉ nebo chcete-li v Zonky hantýrce ZRYCHLUJETE PLATBY stále nechápete :crazy_face:

1 Like

A oni to udelaj zas…

budeme uvažovat

Nemeli jste nad temito vecma uvazovat jiz pri oznameni, ze tento projekt dal nemuzete tunelovat a predstirat, ze jste v cervenych cislech?

Za posledni rok bych ze strany Zonky vyvoj hlavne v tom jak odrbat investory… Coz se vam ted dari velice uspesne. :muscle:

Ona napise “budeme uvažovat”, tak to me pobavilo.

Vazeni, tak temto diletantum jsme nekteri sverili stovky nebo miliony korun.
Takze by jsme Vam meli asi i podekovat, ze ste neudelali po par dnech po splatnosti participace slevu 50%. Sorry ona tam vlastne jiz je… Tak tady treba 99%.

1 Like

Kamarade, muzeme byt preci radi, ze nam ty penize vubec daj… A ty resit par dnu prodleni… :wink:
Ja v tom porad vidim slovo "okamžité"
Treba nastane doba, kdy ty penize co uvidime v penezence ani nebudou mit aby nam je prevedli. :thinking:

Nemam pravdu mile Zonky, ze i par dni se muze brat jako “okamzite”?

Nemam pravdu mile Zonky, ze i par dni se muze brat jako “okamzite”?

<sarcasm>Je to jen škoda, že společnost Zonky nevlastní nějaká banka, která by uměla provést převody do pár vteřin jako všechny ostatní banky v ČR. </sarcasm>

2 Likes

Dobrý den, @TOSEMJA,

ještě jsem to pro jistotu prověřila a vypadá to, že se tam chybně zobrazuje ta hláška v aplikaci. Nicméně reálně ty platby o 24 hodin neodkládáme. To se týká opravdu pouze těch účtů na které zasíláte platbu úplně poprvé.

Omlouvám se za zmatení. Předám to na opravu.

Dominika