Nedostatečné vymáhání pohledávek

Důležité upozornění

Jestli někdo po přečtení mého předchozího příspěvku začal projíždět na mobilním telefonu v aplikaci Zonky všechny participace po splatnosti a vyhledával “multi” půjčky, kterých by se třeba rád zbavil a s radostí žádnou nenašel, tak pro toho nemám dobré zprávy. Šlendrián je i v mobilní aplikaci, která pro jistotu vůbec nezobrazuje informace o druhé či další půjčce tak, jak je tomu neúplně alespoň ve webové verzi. Takže šup šup, sednou k počítači a projet všechno znovu. :sunglasses:

… ale určitě to je už připsáno na seznamu “k řešení”, není to přeci nic důležitého, co by investor aktuálně postrádal. Mobilní aplikace prostě není informační klon webové verze, měla by?

Co Zonky považuje za hlavní informační kanál vůči investorům? :thinking:

Najdi deset rozdílů :

www verze


nebo ----------------------------------------------------------------------------------

mobilní aplikace